четвртак, 3. новембар 2011.

Zenski pakao koji prođu zbog ljubavi...

Dragi moji prijatelji...
Sinoc dok sam setao sasvim "slucajno" (i ako ne verujem u slucajnosti) zatekao muskarca i devojku kako se prepiru na ulici....priblizavajuci se njima shvatio sam da je to zucna rasprava...ona se pravdala molila ga je,preklinjala....On momak od 195cm visine iz sve snage urlao je na nju....Strasna scena....bio sam na 100 metara od njih...u jednom trenutku snazno ju je udario...nisam mogao da verujem, pala je kao pokosena ..instiktivno sam krenuo da trcim ka njima...on je utrcao u auto i otisao...prisao sam joj, pomogao sam joj da ustane....plocnik je bio potpuno crven od krvi koja je tekla iz njenog nosa....Verujte mi da mi se "srece cepalo"...izvadio sam maramice...zaustavili smo krv...iz njenih plavih ociju tekle su reke suza.....pitao sam je sam DA LI SI DOBRO??!!! Samo je klimnula glavom(gore dole) znao sam da nije bila dobro....pitao sam je za adresu gde zivi, pozvao taksi i poslao je kuci!Nismo mnogo pricali sto zbog soka ,sto od sramote koju je ona imala u svojim ocima...bila je ponizena!!!Tuzno....Tuzno...Tuzno...Osetio sam se uzasno...ceo svet mi se rusio dok sam gledao tu devojku kako krvlju umazana i u suzama ulazi u taksi ...okrenula se i pogledala me je(u njenim ocima sam video neizmernu zahvalnost) Zasto Vam ovo pisem?!Potresen sam...jer ne mogu da verujem sta se desava na nasim ulicama ...Ne mogu da verujem da pored svih problema koje nosi danasnjica nasilje raste...i to prema zenama???!!! Svi mi imamo majke,sestre,drugarice,devojke...Ovom prilikom bih voleo da bar jednom delu muske populacije skrenem paznju na to..da ni u najgorem slucaju ne udaraju zene!! Ipak smo mi muskarci i verodostojno UVEK mozemo da se okrenemo i odemo sta god da se desi....Ako nista u ovom zivotu bar mozemo biti LJUDI!! Potrudimo se da zenama ulepsamo zivot...sarmom,duhovitoscu,poklonima,cvecem...one to zasluzuju...one su neznija bica od nas....nemojte vrsiti silu nad njima..budimo muskarci i postujmo ih!


Eto ako sam bar 10-orici muskaraca probudio svest da to nikad ne urade moje pisanje je uspelo!

Hvala onima koji su procitali text...