среда, 12. октобар 2011.

Prica o decaku i psu :-)

U izlogu prodavnice sa kucnim ljubimcima, pojavio se natpis "PRODAJEMO STENAD".

Jedan decak, procitavsi natpis odluci da udje u prodavnicu i da se raspita.

- Koliko kostaju stenci ? - upitao je vlasnika prodavnice.

- Izmedju 30 i 40 €. - odgovori trgovac.

Decak zavuce ruku u svoj dzep i izvuce nesto sitnog novca.

- Ja imam samo 2 € 37 Centi !? Mogu li bar, da ih za taj novac pogledam?

Trgovac se nasmesi i zazvizdi, a iz kucice u dvoristu doseta ponosna mama sa svojih pet mekanih loptica! Jedno je stene vidljivo zaostajalo za drugima. Mali se decak odmah sagne i nezno, u ruke podigne sepavo stene.

- Sta nije u redu s ovim maleckim ? - upita decak , zabrinuto i radoznalo.

Trgovac mu objasni da se stene okotilo s jednom kracom sapicom i da ce zato, uvek tako sepati. Decak je uskliknuo:

To je stene , koje bih voleo da kupim!

Trgovac rece:

- Ovo stene ne moras kupiti. Ako ga zaista zeliš , ja cu ti ga pokloniti!

Na to se decak rastuzi i odgovori:

- Ne zelim da mi ga poklonite! Ovo stene je jednako vredno kao i ostali! Ja zelim i hocu da ga kupim po ceni koliko i drugi kostaju! Dacu Vam 2 € i 37 Centi koliko sada imam i po 50 Centi, svaki mesec, sve dok ga potpuno ne otkupim!

A zatim, na samo iznenadjenje trgovca, decak povuce nogavicu svojih pantalona i pokaze svoju iskrivljenu, invalidnu nogu koju je podupirala metalna proteza i tiho uzvrati:

- Ni ja nikada vise necu moci trcati, ni skakati. Ovom stenetu je potreban neko, ko ce ga razumeti, neko ko ce o njemu brinuti i VOLETI GA BAS TAKVOG KAKAV JESTE!